تغییری در یرگزاری کنکور در کار نیست!!!!

خرید بک لینک
امروز سنجش اطلاعیه داده که کنکور# ارشد تغییری# نمیکنه. طبق روال قبل پنجم و ششم اردیبهشت برگزار میشه و به سیل زده ها سهیه دادده میشه.

میشه نشست و غصه خورد که چرا دوباره سهمیه . میشه نشست و عزا گرفت که من پنج روزه به امید عقب افتادن کنکور# هیچی درست حسابی نخوندم. میشه ناامید شد برای زمان کوتاهی که مونده.

اما من به شدت معتقدم که همه چیز به خوده آدم بستگی داره. میشه حتی تو بیست روز هم معجزه کرد. اگه از درون به معجزه اعتقاد داشت.

متنفرم از آدمایی که فقط میشینن یه گوشه و فقط بهونه میارن که همه چیز از بیرون خرابه و اونجوری که باید باشه نیست#. و دست روی دست میزارن و هیچ کاری نمیکنن.

تو همین بیست روز زمین با این عظمتش بیست بار دور خودش میچرخه. پس چرا من بشینم و دست روی دست بزارم؟

من مثل همون روزی که شروع کردم برا کنکورو گفتم تمام تلاشمو میکنم . با اطلاعات صفر با پایه صفر شروع کردم و آروم آروم جلو رفتم. نمیگم بهترینم ولی شاید الان دیگه صفر نیست#م.

حالام هیچی عوض نشده. من همون بهارم. کنکورم همون کنکور. و این جمله همون جمله انرژی مثبت من:

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

بهاره عزیززم توروخدا این مدت باقی مونده از تل و اینستا و وبلاگ و فکر بچه شریف بیا بیرون. بزار این چیزا رو برا یه وقت دیگه یه جای دیگه. تورخداااا....

خوشبختییییی...

ما را در سایت خوشبختییییی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: شنبه 24 فروردين 1398 ساعت: 14:12

صفحه بندی